1 Nisan 2013 Pazartesi

DİYET

Zayıflamak isteyen,kilolu arkadaşlar bilir.Özelliklede yemeğe düşkün biriysen diyet yapmak çooook zordur.Pazartesi sabahı başlanan diyetler pazartesi akşamı son bulur.Bende belki birdaha diyetimi bozmamak için bu blog sayfasını açtım.Kendimce bir yöntem işte :)Her neyse istediğim kiloya gelene kadar hergün buraya ne yediğimi yazacağım.Biraz kendimden bahsedeyim.16 yaşında  Ankara'da bir anadolu lisesi öğrencisiyim.Daha önce 3 yıl basketbol oynamama rağmen boyum 165 cm de kaldı :( SBS denilen illet sınav yüzünden sporada ara verdim.Düzensiz beslenmeye başladım.Haliyle kilo aldım.50 kilodan 64'e çıktım :( 1 senedir kilo vermeye çalışoyorum.Diyetisyenede gittiysem kar etmedi.Bir ara 3 kilo verdim onuda geri aldm.Sanırım benim sorunum bu diyet programını yaşam tarzı haline getiremiyorum ve sabırsız davranıyorum.Bu işte SABIR çok önemli bir nokta.Geçen oturdum düşündüm bu yağlı,sağlıksız yiyeceklerle,abur cuburlarla hayat geçer mi diye.Kaliteli bir yaşam için beslenmeyede dikkat etmek lazım.Yarından itibaren daha sağlıklı bir hayata başlayacağım.Sabahları okula gitmeden 45 dk yürüyüş yapacağım.Artık kilolarımın beni mutsuz etmesini istemiyorum !İnşallah bu blog sayfası bana iyi gelecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder